Al om 9.33 uur was het redelijk druk aan het worden. De eerste mensen zitten al op de tribune. Daarnaast is er een verkoopkraampje waarbij de opbrengst voor de restauratie van het station is.
Onderstaande foto laat heel duidelijk de duizendwielenwagens zien. Daarnaast zie je ook de betonblokken voor de nieuwe fundering en is een deel van de oude fundering nog te zien. Het station staat hier nog op de stalen buispalen. Het station is nog niet verzakt en de muren zijn nog heel.
Het is eindelijk zover. Het is weliswaar al 10.10 uur maar het station staat nu toch echt volledig los
van de noodfundering en rust op de duizendwielenwagens.
Al snel ontstaan de eerste scheuren in het station en de scheuren dreigen steeds groter te worden.
Het station is eindelijk in beweging. Heel langzaam maar zeker gaat het station naar z’n nieuwe locatie.
Achteraan het station en de duizendwielenwagens bevinden zich de motor en de besturing. In feite is één persoon voldoende om een heel station in beweging te krijgen.
Zo staat er nog een station voor je neus en zo is het station vertrokken. 😉